Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šubrtová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s., 7 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01740ntm a22004337u 4500
001 zp11791
041 |a cze 
100 1 |a Šubrtová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Competitiveness increasing of the MACTE public limited company in the market for working clothes trough marketing mix instruments 
260 |c 2009 
300 |a 61 s., 7 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a zákazník 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a customer 
653 |a competition 
653 |a competitiveness 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9565  |y Plný text v Digitální knihovně UTB