Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macků, Magdaléna (Dissertant)
Other Authors: Štefánek, Radoslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 85 s., 5 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01566ntm a22003857u 4500
001 zp11789
041 |a cze 
100 1 |a Macků, Magdaléna  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti. 
246 |a Web site concept creation for company XY as a tool for improving a competitive ability. 
260 |c 2009 
300 |a 85 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2016 
653 |a Internet 
653 |a Internet marketing 
653 |a Kvalitativní výzkum 
653 |a Kvantitativní výzkum 
653 |a Analýza rizik 
653 |a Internetová reklama 
653 |a Internet 
653 |a Internet marketing 
653 |a Qualitative research 
653 |a Quantitative research 
653 |a Risk analysis 
653 |a Internet commercial 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štefánek, Radoslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10997  |y Plný text v Digitální knihovně UTB