Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Menšíková, Magda (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 83 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01492ntm a22003617u 4500
001 zp11778
041 |a cze 
100 1 |a Menšíková, Magda  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o. 
246 |a Use of tools of marketing mix to increase competitive strength of solar systems Enbrasolar, product of Enbra, ltd 
260 |c 2009 
300 |a 83 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurence 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a solární panely 
653 |a competitive strength 
653 |a competition 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a solar systems 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10260  |y Plný text v Digitální knihovně UTB