Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bezděk, Pavel (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01577ntm a22004097u 4500
001 zp11776
041 |a cze 
100 1 |a Bezděk, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí 
246 |a Usage of STP method for communication policy integration of company in specific marketing environment 
260 |c 2009 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 
653 |a služba 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a segmentace 
653 |a targeting 
653 |a positioning 
653 |a komunikační mix 
653 |a service 
653 |a tourism 
653 |a marketing environment 
653 |a segmentation 
653 |a targeting 
653 |a positioning 
653 |a communications mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10757  |y Plný text v Digitální knihovně UTB