Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štetinová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 94 s. , 6 s. příloh.

Cover

LEADER 01722ntm a22004457u 4500
001 zp11774
041 |a cze 
100 1 |a Štetinová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici 
246 |a The Recommendation How to Improve Fidelity Programme to Amplify of a Customer of a Supermarket BILLA, Ltd. in Skalica 
260 |c 2009 
300 |a 94 s. , 6 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a věrností programy 
653 |a členská 
653 |a věrnostní karta 
653 |a loajalita 
653 |a loajální zákazník 
653 |a spokojnost zákazníka 
653 |a uspokojení zákazníka 
653 |a zákaznické výhody 
653 |a customer 
653 |a loyalty programs 
653 |a membership card 
653 |a loyalty 
653 |a loyal customer 
653 |a satisfied customer 
653 |a satisfaction of customer 
653 |a customer preferences 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10622  |y Plný text v Digitální knihovně UTB