Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vašendová, Marta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
zoo
Physical Description: 78 s., 12 s. příloh

Cover

LEADER 01389ntm a22003617u 4500
001 zp11772
041 |a cze 
100 1 |a Vašendová, Marta  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín 
246 |a The use of marketing mix for the increase attractiveness of the ZOO Zlín. 
260 |c 2009 
300 |a 78 s., 12 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 
653 |a Cestovní ruch 
653 |a marketingový mix 
653 |a zoo 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Tourist trade 
653 |a marketing mix 
653 |a zoo 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8099  |y Plný text v Digitální knihovně UTB