Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopuncová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 89 s. , 6 s. obr. príloh

Cover

LEADER 01634ntm a22004337u 4500
001 zp11770
041 |a cze 
100 1 |a Kopuncová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu 
246 |a Exploitation marketing mix for increase competitiveness biomarket U Zeleného stromu 
260 |c 2009 
300 |a 89 s. , 6 s. obr. príloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurencia 
653 |a konkurencieschopnosť 
653 |a Porterova analýza piatich konkurenčných síl 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketingový prieskum 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a competition 
653 |a competitiveness 
653 |a Porter's model of 5 forces 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8648  |y Plný text v Digitální knihovně UTB