Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hegerová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s., 2 s. příloh

Cover

LEADER 01552ntm a22004097u 4500
001 zp11758
041 |a cze 
100 1 |a Hegerová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Increasing of competitivenes of Tesco hypermarket Kroměříž by using marketing mix tools 
260 |c 2009 
300 |a 61 s., 2 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Obchodní trh 
653 |a konkurence 
653 |a dokonalá konkurence 
653 |a monopol 
653 |a monopolistická konkurence 
653 |a oligopol 
653 |a marketingový mix 
653 |a Trading market 
653 |a competition 
653 |a perfect competition 
653 |a monopoly 
653 |a monopolistic competition 
653 |a oligopoly 
653 |a marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10740  |y Plný text v Digitální knihovně UTB