Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Jankovičová, Katarína (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description67 s. , 4. s. obr. příloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp11726
041 |a cze 
100 1 |a Jankovičová, Katarína  |4 dis 
245 1 0 |a Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o. 
246 |a New martketing trends as a tool of rising competitive advantage 
260 |c 2009 
300 |a 67 s. , 4. s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a internet marketing 
653 |a event marketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a buzzmarketing 
653 |a vinařský marketing 
653 |a internet marketing 
653 |a event marketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a buzzmarketing 
653 |a wine marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8015  |y Plný text v Digitální knihovně UTB