Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lebeda, Adam (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
CRM
Physical Description: 57 s., 7 s. příloh

Cover

LEADER 01375ntm a22003377u 4500
001 zp11707
041 |a cze 
100 1 |a Lebeda, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků 
246 |a The analysis of customer relationship management as a key component for reaching customers' satisfaction 
260 |c 2009 
300 |a 57 s., 7 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011 
653 |a CRM 
653 |a zákazníci 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a CRM 
653 |a customer 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9057  |y Plný text v Digitální knihovně UTB