|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp11634 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Suchoňová, Lucie
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Postavení dítěte s narušenou komunikační schopností v rodině
|
| 246 |
|
|
|a Child with broken communications skills in the family
|
| 260 |
|
|
|c 2009
|
| 300 |
|
|
|a 54 s, 11 s. příloh.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a komunikace
|
| 653 |
|
|
|a řeč
|
| 653 |
|
|
|a jazyk
|
| 653 |
|
|
|a narušená komunikační schopnost
|
| 653 |
|
|
|a logopedie
|
| 653 |
|
|
|a logopedická inter-vence
|
| 653 |
|
|
|a vývoj řeči
|
| 653 |
|
|
|a koktavost
|
| 653 |
|
|
|a dyslalie
|
| 653 |
|
|
|a mutismus
|
| 653 |
|
|
|a rodina postiženého dítěte
|
| 653 |
|
|
|a sourozenci postiženého dítěte
|
| 653 |
|
|
|a výchova postiženého dítěte
|
| 653 |
|
|
|a výchovné postoje
|
| 653 |
|
|
|a principy ve výchově
|
| 653 |
|
|
|a společnost
|
| 653 |
|
|
|a socializace
|
| 653 |
|
|
|a communication
|
| 653 |
|
|
|a speech
|
| 653 |
|
|
|a language
|
| 653 |
|
|
|a communicative disability
|
| 653 |
|
|
|a logopaedia
|
| 653 |
|
|
|a logopeadics in-tervention
|
| 653 |
|
|
|a speech development
|
| 653 |
|
|
|a stammer
|
| 653 |
|
|
|a dyslalia
|
| 653 |
|
|
|a mutism
|
| 653 |
|
|
|a family of disabled child
|
| 653 |
|
|
|a bro-thers and sister of disabled child
|
| 653 |
|
|
|a education of disabled child
|
| 653 |
|
|
|a pedagogice posture
|
| 653 |
|
|
|a principle of pedagogy
|
| 653 |
|
|
|a society
|
| 653 |
|
|
|a socialization
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Marášková, Ivana
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/7835
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|