LEADER 02114ntm a22006497u 4500
001 zp11634
041 |a cze 
100 1 |a Suchoňová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Postavení dítěte s narušenou komunikační schopností v rodině 
246 |a Child with broken communications skills in the family 
260 |c 2009 
300 |a 54 s, 11 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikace 
653 |a řeč 
653 |a jazyk 
653 |a narušená komunikační schopnost 
653 |a logopedie 
653 |a logopedická inter-vence 
653 |a vývoj řeči 
653 |a koktavost 
653 |a dyslalie 
653 |a mutismus 
653 |a rodina postiženého dítěte 
653 |a sourozenci postiženého dítěte 
653 |a výchova postiženého dítěte 
653 |a výchovné postoje 
653 |a principy ve výchově 
653 |a společnost 
653 |a socializace 
653 |a communication 
653 |a speech 
653 |a language 
653 |a communicative disability 
653 |a logopaedia 
653 |a logopeadics in-tervention 
653 |a speech development 
653 |a stammer 
653 |a dyslalia 
653 |a mutism 
653 |a family of disabled child 
653 |a bro-thers and sister of disabled child 
653 |a education of disabled child 
653 |a pedagogice posture 
653 |a principle of pedagogy 
653 |a society 
653 |a socialization 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Marášková, Ivana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7835  |y Plný text v Digitální knihovně UTB