Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vítek Měsíčková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 63 s., 5 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01513ntm a22003617u 4500
001 zp11619
041 |a cze 
100 1 |a Vítek Měsíčková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o. 
246 |a Utilization of marketing communication to increase the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. 
260 |c 2009 
300 |a 63 s., 5 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a Porterova analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a the marketing communication 
653 |a the competitive advantage 
653 |a Porter's 5 Forces 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7993  |y Plný text v Digitální knihovně UTB