Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baloun, Roman (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s., 5 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01531ntm a22004097u 4500
001 zp11616
041 |a cze 
100 1 |a Baloun, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru 
246 |a Usage new trends of marketing communication for increse visit rate of web site 
260 |c 2009 
300 |a 61 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Guerilla marketing 
653 |a Virový marketing 
653 |a masová komunikace 
653 |a Cross marketing 
653 |a internet 
653 |a reklama 
653 |a návštěvnost 
653 |a Guerilla marketing 
653 |a Viral marketing 
653 |a mass communication 
653 |a Cross marketing 
653 |a internet 
653 |a advertisement 
653 |a visit rate 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8222  |y Plný text v Digitální knihovně UTB