Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tobola, Robert (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 54 s., 4 s. obr.příloh.

Cover

LEADER 01762ntm a22004817u 4500
001 zp11606
041 |a cze 
100 1 |a Tobola, Robert  |4 dis 
245 1 0 |a Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o. 
246 |a Customer satisfaction research of mould divizion of company Barm Continental Ltd. 
260 |c 2009 
300 |a 54 s., 4 s. obr.příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 
653 |a zákazník 
653 |a produkt 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a primární a sekundární data 
653 |a tvorba dotazníku 
653 |a struktura dotazníku 
653 |a studie 
653 |a analýza 
653 |a customer 
653 |a product 
653 |a marketing research 
653 |a marketing 
653 |a communication 
653 |a primary and secondary data 
653 |a creation of questionnaire 
653 |a structure of questionnaire 
653 |a study 
653 |a analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9967  |y Plný text v Digitální knihovně UTB