Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Talašová, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 83 s., 15 s. příloh

Cover

LEADER 01563ntm a22004097u 4500
001 zp11577
041 |a cze 
100 1 |a Talašová, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích 
246 |a Marketing strategic plan of development organization Charity Holy family in Luhacovice 
260 |c 2009 
300 |a 83 s., 15 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a nezisková organizace 
653 |a marketing neziskových organizací 
653 |a marketingový plán 
653 |a charita 
653 |a rozvoj 
653 |a SWOT analýza 
653 |a STP analýza 
653 |a non-profit organization 
653 |a marketing of non-profit organizations 
653 |a marketing plan 
653 |a charity 
653 |a development 
653 |a SWOT analysis 
653 |a STP analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9306  |y Plný text v Digitální knihovně UTB