Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Švrčková, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 98 s., 10 s. příloh.

Cover

LEADER 01574ntm a22003857u 4500
001 zp11574
041 |a cze 
100 1 |a Švrčková, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín 
246 |a Project of innovative marketing communication of the theatre Malá scéna Zlín 
260 |c 2009 
300 |a 98 s., 10 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 
653 |a Nezisková organizace 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a efektivní komunikace 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a analýza SWOT 
653 |a Nonprofit organizations 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a efficient communication 
653 |a elements of the communication mix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9142  |y Plný text v Digitální knihovně UTB