Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šebková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 123 s., 8 s. příloh.

Cover

LEADER 01654ntm a22004337u 4500
001 zp11569
041 |a cze 
100 1 |a Šebková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště 
246 |a Marketing strategy on the culture development proposal of town Uherske Hradiste 
260 |c 2009 
300 |a 123 s., 8 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 
653 |a Kultura 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a strategická analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a portofolio analýza 
653 |a Culture 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a strategic analysis 
653 |a Pest analysis 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a portfolio analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8520  |y Plný text v Digitální knihovně UTB