Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Skopový, Michal (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description81 s., 7.s

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp11552
041 |a cze 
100 1 |a Skopový, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o. 
246 |a The communication strategy project of e-shop company Sukiennik International, s.r.o. 
260 |c 2009 
300 |a 81 s., 7.s 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 
653 |a elektronická prezentace 
653 |a internetový obchod 
653 |a SWET analýza 
653 |a Cubestat analýza 
653 |a virální marketing 
653 |a electronic prezentation 
653 |a internet business 
653 |a SWET analysis 
653 |a Cubestat analysis 
653 |a viral marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10166  |y Plný text v Digitální knihovně UTB