Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Skalková, Zdeňka (Dissertant)
Other Authors: Briš, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 73 s., 9 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01563ntm a22004097u 4500
001 zp11546
041 |a cze 
100 1 |a Skalková, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s. 
246 |a Evaluation of customer satisfaction as the company Gumárny Zubří, Inc. 
260 |c 2009 
300 |a 73 s., 9 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 
653 |a Spokojený zákazník 
653 |a kvalita 
653 |a normy ISO 
653 |a dotazník 
653 |a měření 
653 |a analýza a zlepšování 
653 |a manažer jakosti 
653 |a Satisfied customer 
653 |a quality 
653 |a ISO Standard 
653 |a Questionnaire 
653 |a Measurement 
653 |a analysis and improvement 
653 |a Quality Manager 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briš, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8421  |y Plný text v Digitální knihovně UTB