Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Piluša, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Dohnalová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
SEO
Physical Description: 71 s.

Cover

LEADER 01843ntm a22005057u 4500
001 zp11542
041 |a cze 
100 1 |a Piluša, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. 
246 |a Analysis of marketing activities of online shops which are focused on electrical appliances, made for HP TRONIC Zlín company, inc. 
260 |c 2009 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011 
653 |a Elektronický obchod 
653 |a internetový obchod 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a přímý marketing 
653 |a podpora prodeje 
653 |a internetový marketing 
653 |a SEO 
653 |a HP TRONIC 
653 |a ePROTON 
653 |a E-commerce 
653 |a online shop 
653 |a marketing communication 
653 |a advertisement 
653 |a public relation 
653 |a direct marketing 
653 |a sales promotion 
653 |a e-marketing 
653 |a SEO 
653 |a HP TORNIC 
653 |a ePROTON 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dohnalová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9303  |y Plný text v Digitální knihovně UTB