Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bartoníková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s, 7 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01431ntm a22003617u 4500
001 zp11510
041 |a cze 
100 1 |a Bartoníková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice 
246 |a The analysis of the communication mix of the company PannAqua, a.s. in the Czech Republic 
260 |c 2009 
300 |a 61 s, 7 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communications 
653 |a communication mix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9232  |y Plný text v Digitální knihovně UTB