Management kvality zamerený na zákazníka a rešení zákaznických reklamací ve firme Visteon Autopal s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oborná, Petra (Dissertant)
Other Authors: Briš, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 63 s., 3 s. příloh

Cover

LEADER 01550ntm a22003857u 4500
001 zp11462
041 |a cze 
100 1 |a Oborná, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Management kvality zamerený na zákazníka a rešení zákaznických reklamací ve firme Visteon Autopal s.r.o. 
246 |a Quality management system focused on the customer and resolve customer complaints in the company Visteon Autopal Ltd. 
260 |c 2009 
300 |a 63 s., 3 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a management kvality 
653 |a normy 
653 |a neustálé zlepšování 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a reklamace 
653 |a quality management 
653 |a standards 
653 |a continual improvement 
653 |a customer 
653 |a satisfaction of customer 
653 |a claim 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briš, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9251  |y Plný text v Digitální knihovně UTB