Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Králová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Briš, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 73 s.

Cover

LEADER 01414ntm a22003377u 4500
001 zp11461
041 |a cze 
100 1 |a Králová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka 
246 |a Analysis of companies Spa Teplice nad Becvou, a.s. focusing on customer satisfaction 
260 |c 2009 
300 |a 73 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039 
653 |a norma ISO 9001:2000 
653 |a systém managementu jakosti 
653 |a certifikace 
653 |a zákazník 
653 |a norm ISO 9001:2000 
653 |a quality management system 
653 |a certification 
653 |a customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briš, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9279  |y Plný text v Digitální knihovně UTB