Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vráblíková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01522ntm a22003857u 4500
001 zp11460
041 |a cze 
100 1 |a Vráblíková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o. 
246 |a Analyse the marketing mix with focus on promotion in Pegas Container, ltd. company 
260 |c 2009 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a propagace 
653 |a SWOT-analýza 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a promotion 
653 |a SWOT-Analyse 
653 |a Porter five forces analysis 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9411  |y Plný text v Digitální knihovně UTB