|
|
|
|
LEADER |
02187ntm a22007217u 4500 |
001 |
zp11439 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Dlabačová, Hana
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Dramaterapie a její uplatnění v terapeutické komunitě
|
246 |
|
|
|a Dramatherapy and its application in the therapeutic community
|
260 |
|
|
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 87 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a dramaterapie
|
653 |
|
|
|a dramatická výchova
|
653 |
|
|
|a divadlo ve výchově
|
653 |
|
|
|a psychodrama
|
653 |
|
|
|a sociodrama
|
653 |
|
|
|a psychogymnastika
|
653 |
|
|
|a teatroterapie
|
653 |
|
|
|a hra
|
653 |
|
|
|a rituál
|
653 |
|
|
|a drama
|
653 |
|
|
|a terapie
|
653 |
|
|
|a terapeutická komunita
|
653 |
|
|
|a cíle dramaterapie
|
653 |
|
|
|a klientela dramaterapie
|
653 |
|
|
|a formy dramaterapie
|
653 |
|
|
|a katarze
|
653 |
|
|
|a agování
|
653 |
|
|
|a korektivní emoční zkušenost
|
653 |
|
|
|a role
|
653 |
|
|
|a skupinová dynamika
|
653 |
|
|
|a dramatherapy
|
653 |
|
|
|a drama education
|
653 |
|
|
|a theatre in education
|
653 |
|
|
|a psychodrama
|
653 |
|
|
|a sociodrama
|
653 |
|
|
|a psychogymnastic
|
653 |
|
|
|a teatrotherapy
|
653 |
|
|
|a game
|
653 |
|
|
|a ritual
|
653 |
|
|
|a drama
|
653 |
|
|
|a therapy
|
653 |
|
|
|a therapeutic community
|
653 |
|
|
|a targets of dramatherapy
|
653 |
|
|
|a clientele in dramatherapy
|
653 |
|
|
|a forms of dramatherapy
|
653 |
|
|
|a catharsis
|
653 |
|
|
|a acting out
|
653 |
|
|
|a corrective emotional experience
|
653 |
|
|
|a role
|
653 |
|
|
|a group dynamics
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Suková, Eva
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/8431
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|