Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Masnerová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 53 s

Cover

LEADER 01355ntm a22003737u 4500
001 zp11273
041 |a eng 
100 1 |a Masnerová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje 
246 |a The importance of trade fairs and exhibitions as and effective marketing tool 
260 |c 2009 
300 |a 53 s 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a veletrh 
653 |a výstava 
653 |a vystavování 
653 |a marketing 
653 |a marketingový nástroj 
653 |a průzkum 
653 |a trade fair 
653 |a exhibition 
653 |a marketing 
653 |a marketing tool 
653 |a research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10902  |y Plný text v Digitální knihovně UTB