Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kapustová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 101 s.

Cover

LEADER 01401ntm a22003857u 4500
001 zp11138
041 |a cze 
100 1 |a Kapustová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh 
246 |a Launching of EUROHUNT, s.r.o. product on czech market 
260 |c 2009 
300 |a 101 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029 
653 |a nový výrobek 
653 |a analýza trhu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a matice BCG 
653 |a myslivost 
653 |a bezpečnost silnic 
653 |a new product 
653 |a market analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a BCG matrix 
653 |a gamekeeping 
653 |a road safety 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10025  |y Plný text v Digitální knihovně UTB