Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juráková, Marie (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 114 s., 12 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01440ntm a22003377u 4500
001 zp11127
041 |a cze 
100 1 |a Juráková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s. 
246 |a Marketing communication plan for selection of products of the brand Znojmia Hame, a.s. 
260 |c 2009 
300 |a 114 s., 12 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový komunikační plán 
653 |a časová analýza 
653 |a riziková analýza a nákladová analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication plan 
653 |a time analysis 
653 |a risk analysis and cost analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9646  |y Plný text v Digitální knihovně UTB