Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hlavačková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 81 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01604ntm a22003857u 4500
001 zp11094
041 |a cze 
100 1 |a Hlavačková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Project of Competitiveness Increasing of Company KAMEX, spol. s.r.o. by Using the Tools of a Marketing Mix 
260 |c 2009 
300 |a 81 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční prostředí 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing enviroment 
653 |a competitiveness 
653 |a competitive enviroment 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8166  |y Plný text v Digitální knihovně UTB