Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fadrná, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 74 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01454ntm a22003617u 4500
001 zp11089
041 |a cze 
100 1 |a Fadrná, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o. 
246 |a The Project of the Marketing Management Implementation in the Company FPO s.r.o. 
260 |c 2009 
300 |a 74 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011 
653 |a marketing 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT a PEST analýza 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing 
653 |a marketing management 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT and PEST analysis 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10284  |y Plný text v Digitální knihovně UTB