Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořanová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22004097u 4500
001 zp11078
041 |a cze 
100 1 |a Dvořanová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Project of competition advancement of TREVO Ltd with the usage of marketing implements. 
260 |c 2009 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 
653 |a marketing 
653 |a konkurence 
653 |a služby 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a competition 
653 |a services 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a distribution 
653 |a communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8910  |y Plný text v Digitální knihovně UTB