Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Marková, Kamila (Dissertant)
Other Authors Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2006
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description62 s., 10 s. obr. příloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp1095
041 |a cze 
100 1 |a Marková, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o. 
246 |a Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company Havlík Opal ltd 
260 |c 2006 
300 |a 62 s., 10 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008 
653 |a průzkum trhu 
653 |a efektivnost 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a dotazník 
653 |a analýza 
653 |a komunikační aktivity 
653 |a marketingová strategie 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a market research 
653 |a effectiveness 
653 |a marketing communication 
653 |a analysis 
653 |a questionaire 
653 |a communication activities 
653 |a marketing strategy 
653 |a expense analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/495  |y Plný text v Digitální knihovně UTB