Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vašíček, Martin (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 62 s., 3 s. příloh

Cover

LEADER 01446ntm a22004097u 4500
001 zp10701
041 |a cze 
100 1 |a Vašíček, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR 
246 |a Brodcasting size, relation target group 15 - 19 to brodcasting size CHR 
260 |c 2009 
300 |a 62 s., 3 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a rozhlas 
653 |a formát 
653 |a výzkum 
653 |a respondenti 
653 |a multimédia 
653 |a internet 
653 |a cílová skupina 
653 |a radio 
653 |a size 
653 |a research 
653 |a informants 
653 |a multimedia 
653 |a internet 
653 |a target group 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11051  |y Plný text v Digitální knihovně UTB