Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Skřička, Jan (Dissertant)
Other Authors Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description60 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp10684
041 |a cze 
100 1 |a Skřička, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008 
246 |a Creation, image and marketing capitalization of the Live TV coverage of the 2008 World Orienteering Championships 
260 |c 2009 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sportovní přenos 
653 |a historie sportovního přenosu 
653 |a sportovní marketing 
653 |a analýza 
653 |a sportovec 
653 |a hrdina 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Sports broadcast 
653 |a history of sports broadcast on television 
653 |a sports marketing 
653 |a analysis 
653 |a sportsmen 
653 |a hero 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10952  |y Plný text v Digitální knihovně UTB