Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mrvová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:

Cover

LEADER 01477ntm a22003737u 4500
001 zp10677
041 |a cze 
100 1 |a Mrvová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu 
246 |a Czech market of sparkling beverages in term of marketing research 
260 |c 2009 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016 
653 |a trh šumivých nápojů 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a kvalitativní výzkum 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a Soare sekt 
653 |a Dorato 
653 |a market of sparkling wines 
653 |a marketing research 
653 |a qualitative research 
653 |a quantitative research 
653 |a Soare sekt 
653 |a Dorato 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8078  |y Plný text v Digitální knihovně UTB