Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Malenková, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01359ntm a22003617u 4500
001 zp10670
041 |a cze 
100 1 |a Malenková, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu 
246 |a Event marketing and his position in the communication mix 
260 |c 2009 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 
653 |a Komunikace 
653 |a event 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a plánování 
653 |a strategie 
653 |a Communication 
653 |a event 
653 |a marketing communication 
653 |a planning 
653 |a strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9954  |y Plný text v Digitální knihovně UTB