Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Langer, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
POP
Physical Description: 72s.,2s.obr příloh

Cover

LEADER 01304ntm a22003137u 4500
001 zp10667
041 |a cze 
100 1 |a Langer, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje. 
246 |a POP efficiency research of choosed POP tools at Point of Purschase 
260 |c 2009 
300 |a 72s.,2s.obr příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 
653 |a in-store komunikace 
653 |a POP 
653 |a měření efektivity POP 
653 |a in-store communication 
653 |a POP 
653 |a POP efficiency research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10674  |y Plný text v Digitální knihovně UTB