Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Křivánková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01457ntm a22003617u 4500
001 zp10665
041 |a cze 
100 1 |a Křivánková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s. 
246 |a Analysis of Marketing Environment of company Moraviapress, a.s. 
260 |c 2009 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011 
653 |a Marketing 
653 |a marketingové řízení 
653 |a strategický marketing 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketigové prostředí 
653 |a mikroprostředí 
653 |a makroprostředí 
653 |a SWOT analýza 
653 |a makretingový výzkum 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8461  |y Plný text v Digitální knihovně UTB