LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp10664
041 |a cze 
100 1 |a Koulisianis, Georgios  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů 
246 |a Formulation of marketing strategy leading to increase of market share in European cosmetic packaging market 
260 |c 2009 
300 |a 88 s 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 
653 |a marketingová strategie 
653 |a strategické cíle 
653 |a analýza vnějšího okolí a vnitřního prostředí 
653 |a průzkum spokojenosti zákazníků 
653 |a SWOT 
653 |a generická strategie firmy 
653 |a návrh startegie marketingové komunikace 
653 |a trh obalů pro kosmetiku a výrobky péče o tělo 
653 |a marketing strategy 
653 |a strategic objectives 
653 |a industry analysis 
653 |a analysis of competitive advantage 
653 |a SWOT analysis 
653 |a customer satisfaction survey 
653 |a generic corporate strategy 
653 |a proposal strategy of marketing communication 
653 |a cosmetic folding carton market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11037  |y Plný text v Digitální knihovně UTB