Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kocourek, Josef (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 55 s., 2 s. příloh

Cover

LEADER 01327ntm a22003377u 4500
001 zp10662
041 |a cze 
100 1 |a Kocourek, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí 
246 |a Knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech environment 
260 |c 2009 
300 |a 55 s., 2 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 
653 |a Značka 
653 |a oděvní průmysl 
653 |a Tommy Hilfiger 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Brand 
653 |a clothing 
653 |a Tommy Hilfiger 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10802  |y Plný text v Digitální knihovně UTB