Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hodíková, Linda (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 64 s., 18 s. příloh

Cover

LEADER 01389ntm a22003377u 4500
001 zp10659
041 |a cze 
100 1 |a Hodíková, Linda  |4 dis 
245 1 0 |a Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy 
246 |a Campaign for real beauty of Dove brand and media influence on contemporary beauty cult. 
260 |c 2009 
300 |a 64 s., 18 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a krása 
653 |a mediální vliv 
653 |a negativní aspekty kultu krásy 
653 |a poruchy příjmu potravy 
653 |a beauty 
653 |a media influence 
653 |a negative aspect in beauty cul 
653 |a feeding disturbance 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9885  |y Plný text v Digitální knihovně UTB