Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hasíková, Dagmar (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 52 s., 5 s příloh

Cover

LEADER 01344ntm a22003377u 4500
001 zp10658
041 |a cze 
100 1 |a Hasíková, Dagmar  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu 
246 |a The infuluence of direct marketing over the hotel operation management 
260 |c 2009 
300 |a 52 s., 5 s příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 
653 |a direkt marketing 
653 |a e-mailing 
653 |a telemarketing 
653 |a osobní prodej 
653 |a direct marketing 
653 |a e-mailing 
653 |a telemarketing 
653 |a personal selling 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9584  |y Plný text v Digitální knihovně UTB