Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanušová, Edita (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 80 stran

Cover

LEADER 01287ntm a22003137u 4500
001 zp10656
041 |a cze 
100 1 |a Hanušová, Edita  |4 dis 
245 1 0 |a Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image 
246 |a Corporate social responsibility and it's impact to company's image. 
260 |c 2009 
300 |a 80 stran 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2011 
653 |a CSR koncepce 
653 |a 3 pilíře CSR 
653 |a analýza CSR aktivit 
653 |a CSR conception 
653 |a 3 pillars of CSR 
653 |a analyse of CSR activities 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8691  |y Plný text v Digitální knihovně UTB