Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Duda, Zdeněk (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 50 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01408ntm a22003617u 4500
001 zp10654
041 |a cze 
100 1 |a Duda, Zdeněk  |4 dis 
245 1 0 |a Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině 
246 |a The Format of Radio Čas and his specifics to target Group 
260 |c 2009 
300 |a 50 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 
653 |a rozhlasové vysílání 
653 |a formát 
653 |a cílová skupina 
653 |a poslechovost 
653 |a Radio Čas 
653 |a broadcasting 
653 |a format 
653 |a target group 
653 |a radio ratings measurement 
653 |a Radio Čas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9115  |y Plný text v Digitální knihovně UTB