Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dolina, Marek (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 56 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01423ntm a22003617u 4500
001 zp10653
041 |a cze 
100 1 |a Dolina, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů 
246 |a Content analysis of Bohuslav Martinu Philharmonics marketing communication 
260 |c 2009 
300 |a 56 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing kultury 
653 |a cílová skupina 
653 |a reklama 
653 |a komunikační sdělení 
653 |a neziskové organizace 
653 |a arts marketing 
653 |a target group 
653 |a advertisement 
653 |a communication message 
653 |a non-profit organizations 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9218  |y Plný text v Digitální knihovně UTB