Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Daněk, Václav (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01377ntm a22003617u 4500
001 zp10652
041 |a cze 
100 1 |a Daněk, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti) 
246 |a Advertising in Magazines (Comparison of the 1930s and Present Time) 
260 |c 2009 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a média 
653 |a časopis 
653 |a cílová skupina 
653 |a reklama 
653 |a reklama jako forma marketingové komunikace 
653 |a media 
653 |a magazine 
653 |a target group 
653 |a advertisement 
653 |a advertisement as marketing communication tool 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10504  |y Plný text v Digitální knihovně UTB