Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vyšohlíd, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 60 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01628ntm a22004337u 4500
001 zp10644
041 |a cze 
100 1 |a Vyšohlíd, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví 
246 |a Non-traditional forms of marketing communication in banking field - analysis of the campaign "Don't feed the banker" 
260 |c 2009 
300 |a 60 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a analýza 
653 |a netradiční 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a bankovnictví 
653 |a kampaň 
653 |a guerilla marketing 
653 |a viralní marketing 
653 |a komunitní prostředí 
653 |a Analysis 
653 |a non-traditional 
653 |a marketing communication 
653 |a banking 
653 |a campaign 
653 |a guerilla marketing 
653 |a viral marketing 
653 |a comunity marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8175  |y Plný text v Digitální knihovně UTB