Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Volfová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 92 s., 16 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01542ntm a22003857u 4500
001 zp10641
041 |a cze 
100 1 |a Volfová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a Corporate and communication strategy of Radio Zlín Ltd. with emphasis on enhancing competitiveness". 
260 |c 2009 
300 |a 92 s., 16 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 
653 |a Rozhlasové médium 
653 |a produkt 
653 |a publikum 
653 |a konkurence 
653 |a digitalizace 
653 |a marketingová strategie 
653 |a Radio medium 
653 |a product 
653 |a audience 
653 |a competition 
653 |a digitizing 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10115  |y Plný text v Digitální knihovně UTB