Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veličková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 99 s., 6 s. priloh.

Cover

LEADER 01635ntm a22004097u 4500
001 zp10640
041 |a cze 
100 1 |a Veličková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu 
246 |a Marketing strategy of Moravian-Silesian Region as a scope of activity to change the regional image 
260 |c 2009 
300 |a 99 s., 6 s. priloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 
653 |a Moravskoslezský kraj 
653 |a region 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a image 
653 |a značka 
653 |a cílová skupina 
653 |a Moravian-Silesian Region 
653 |a region 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
653 |a image 
653 |a brand 
653 |a target group 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9512  |y Plný text v Digitální knihovně UTB