Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Tulachová, Jana (Dissertant)
Other Authors Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description89 s., 7 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp10638
041 |a cze 
100 1 |a Tulachová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené 
246 |a Actual Babyboom in marketing communication - communication with the target group of mothers on maternity leave. 
260 |c 2009 
300 |a 89 s., 7 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 
653 |a Babyboom 
653 |a matky na mateřské a rodičovské dovolené 
653 |a porodnost 
653 |a služby 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a životní styl 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a reklama 
653 |a internet 
653 |a věrnostní program 
653 |a leták 
653 |a Baby boom 
653 |a mothers on maternity leave 
653 |a natality 
653 |a services 
653 |a marketing communication 
653 |a lifestyle 
653 |a consumer behavior 
653 |a research 
653 |a questionnaire 
653 |a advertising 
653 |a internet 
653 |a loyalty program 
653 |a leaflet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9896  |y Plný text v Digitální knihovně UTB